Menu

Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

Uiteraard zullen wij er alles aan doen om klanten tevreden te houden. Immers zonder klanten hebben wij geen enkel bestaansrecht en  mond op mond reclame is van levensbelang voor bedrijven die een lokale tot regionale uitstraling hebben zoals Lex van de Straat Hypotheken.

Mocht u onverhoopt toch een klacht hebben dan dient u dit eerst aan ons kenbaar te maken per mail of via de post. Wij zullen dan alles op alles zetten om binnen een redelijk termijn( 8 werkdagen) er met u uit te komen.

Wanneer u en Lex van de Straat Hypotheken niet tot een bevredigende oplossing kunnen komen dan kunt u vervolgens uw klacht rechtstreeks kenbaar maken bij het Klachten Instituut Financiële Dienstverlening (Kifid) postbus 93257, 2509 AG te Den Haag of via www.kifid.nl,  wij staan bij de Kifid geregistreerd onder nummer 300.016155. Het is belangrijk dat u bovenstaande volgorde aan houd.

Update, 12 september 2019

 

Call Now Button